Buletin de știri

Flux RSS

Nu sunt adăugate fluxuri RSS

Software Gestiune

Nu există produse în cadrul acestei categorii

Software gestiune magazin, restaurant, hotel, sala de sport, service auto.

Subcategorii

  • Software magazin

    Indiferent daca aveti un magazin mic sau un lant de magazine, alegerea celui mai potrivit software magazin este unul dintre cei mai importanti factori pentru afacerea dumneavoastra. Noi va oferim un sistem modern, potrivit pentru orice fel de magazin, indiferent de marimea lui sau genul de produse aflate in vanzare. Este usor de instalat, simplu de invatat si utilizat, cu interfata prietenoasa si intuitiva si poate rula pe orice computer.

    Prin acest sistem, puteti face inventarul in timp real, astfel incat in orice moment veti fi la curent cu ce produse aveti nevoie pentru a le comanda, in plus, daca aveti mai multe locatii, exista posibilitatea de a verifica cu usurinta inventarul de la celelalte magazine, permitandu-va sa plasati comenzile pentru toate dintr-un singur loc.

    Software magazin - urmarirea vanzarilor si a profitului

    Ca urmare inventarului actualizat instantaneu, sistemul poate produce rapoarte exacte, care sa va comunice saptamana de saptamana, zi de zi sau ora de ora cum se desfasoara afacerea. Vanzarile globale, profitul sau vanzarile fiecarui angajat, precum si multe alte specificatii pot fi monitorizate. Acest lucru va permite sa decideti rapid daca este nevoie de o noua tactica de vanzare

    Cu acest software magazin pot fi urmarite vanzarile din toate magazinele dumneavoastra in aceeasi baza de date, ceea ce inseamna ca nu este necesar ca fiecare magazin sa genereze propriile documente. De asemenea, din moment ce comenzile pentru mai multe magazine pot fi plasate impreuna, se genereaza mai putine facturi, ceea ce ajuta la functionarea mai simpla a procesului de contabilitate.

    Tehnologie de ultima ora pentru software magazin

    Produsele oferite de noi sunt de cea mai buna calitate, reprezentand in fapt o tehnologie de ultima ora. Documentele necesare la orice fel de magazin de vanzare cu amanuntul pot fi generate fara dificultate. Compatibilitatea programului la diverse functionalitati este excelenta, astfel incat este adaptat la marea majoritate a scannerelor codurilor de bare, a cantarelor cu eticheta sau fara, a imprimantelor pentru etichetele de pret sau a caselor de marcat. Este posibila conectarea in retea pentru a utiliza mai multe case de marcat fiscale, care vor fi legate la acelasi sistem. De asemenea, pot fi transmise date la distanta, iar casa de marcat poate fi utilizata si ca imprimanta fiscala. Pe baza punctelor programabile se realizeaza fidelizarea clientilor, ceea ce duce la un randament al afacerii.

    Contabilitate primara cu software magazin

    Cu ajutorul acestui software magazin, pot fi utilizate multiple forme de plata, si se poate tine o buna evidenta a pontajului. In caz de necesitate, accesul rapid la diferite rapoarte este la indemana, fara ca acest lucru sa afecteze negativ fluxul de vanzare. Se poate genera un jurnal de cumparari si vanzari sau raportul istoric al bonurilor fiscale, dar si o lista de evenimente.

    Cu softul de contabilitate primara si gestiune S2S va puteti organiza produsele pe gestiuni, fie ca e vorba de magazin, depozit, etc., pe categorii de produse, sau pe raioane. Prin acest program puteti genera facturi, jurnale, avize, rapoarte de vanzari si de cumparari, bonuri de consum sau de transfer, centralizatoare sau rapoarte de modificare de pret.

  • Software Restaurant

    Clientii unui restaurant au o multime de expectante, ei nu vin aici doar pentru a manca, ci si pentru ambianta, pentru personalul care-i deserveste si pentru modul in care sunt tratati, intr-o fereastra scurta de timp pe care au ales sa o petreaca impreuna cu dumneavoastra, uitand de grijile lor de zi cu zi.

    Indiferent de marimea sau specialitatea localului dumneavoastra, noi va punem la dispozitie o gama de software restaurant, care sunt aplicatii potrivite pentru orice cafenea, fast-food, pizzerie, bar sau restaurant, astfel incat munca ospatarilor si fluxul de servire sa fie optimizate. Aplicatia client-server poate fi adaptata oricarui spatiu, devenind un fel de harta a lui, chiar daca are mai multe saloane.

    Software restaurant, verificari in timp real

    Veti avea posibilitatea sa adaugati un numar optim de mese sau scaune la mese, putand prelua comenzi, fie pe masa, fie pe persoana, si imparti nota de plata. In plus, cu ajutorul cardurilor magnetice sau al parolelor, pot fi identificati ospatarii si se poate tine o evidenta corecta a tuturor retururilor. In ceea ce priveste stocul de produse, acesta poate fi verificat, ca si vanzarile, in timp real, beneficiind de o aplicatie de alerta a stocului minim. Inventarul va fi foarte usor de facut pe gestiuni, grupe de marfa sau categorii de produse, existand posibilitatea de afisare numai a marfii neinventariate, cu acest profesional software restaurant pe care firma noastra vi-l pune la dispozitie.

    O solutie usor de adoptat: software restaurant

    Va asiguram ca este usor de invatat si de utilizat, dispunand de o interfata intuitiva, insa in acelasi timp complexa si utila pentru generarea de rapoarte. Pentru a nu intrerupe fluxul de vanzare, avant totusi un acces imediat la rapoarte, programul include doua moduri de lucru: front office si back office.

    Munca angajatilor dumneavoastra va fi mult imbunatatita, ceea ce are un impact pozitiv asupra clientelei, sporind eficienta restaurantului

    Aveti nevoie de aceasta solutie, care este usor de adoptat si pus in practica, ca sa puteti asigura viteza si precizia optima cu care trebuie livrata fiecare comanda.

    Pentru restaurantele cu servicii complete, loialitatea clientilor este mereu o provocare. Noi va oferim o modalitate prin care va puteti diferentia de concurenta, oferind clientilor dumneavoastra o experienta memorabila si placuta.

    Fidelizarea clientilor, cu software restaurant

    Cu ajutorul aplicatiei poate fi utilizat cardul de fidelitate, ceea ce va creste in mod semnificativ incasarile prin sistemul de „tarife membri” si „puncte bonus”. Va puteti fideliza clientela cu ajutorul punctelor programabile. Tot cu ajutorul acestui software restaurant pot fi atasate imagini ale produselor sau ale categoriei de produse.

    Comenzile pot fi tiparite simultan pe mai multe imprimante, pe gestiuni separate, iar nota de plata si bonul fiscal pot fi personalizate cu logo si text predefinit.

    Pentru ca interesul nostru este sa venim in sprijinul dumneavoastra de o maniera completa, in mod facultativ, la aceasta aplicatie mai pot fi adaugate si alte module, cum ar fi S2S Sala Jocuri, S2S Retetar- Productie, S2S Ecran Bucatar, S2S Catering, S2S PDA sau S2S Gestiune si Contabilitate.

    Nu uitati, aplicatia noastra va ajuta sa va diferentiati de concurenta si sa castigati increderea si loialitatea clientilor!

  • Software hotel

    Traim in epoca automatizarii, in care computerele sunt la ordinea zilei, insa, daca afacerea dumneavoastra nu profita de avantajele produselor digitale si ale confortului pe care acestea le furnizeaza, ar putea avea de suferit. Industria hoteliera nu face exceptie. In conditii tipice, gestionarea diverselor activitati dintr-un hotel poate solicita o munca destul de exigenta, care implica consumuri mari de resurse, mai ales in perioadele de varf. Pentru a imbunatati viata si activitatea celor care lucreaza in acest domeniu, din ce in ce mai multi proprietari adopta solutii software hotel, in vederea facilitarii proceselor si implementarii unui nivel ridicat de eficienta si precizie in toate operatiunile.

    Chiar daca o astfel de aplicatie nu este greu de gasit in prezent, este bine sa va asigurati ca ati ales varianta optima si de incredere, care sa poata indeplini in mod eficient toate cerintele afacerii dumneavoastra.

    Software hotel - aplicatii cuprinzatoare

    Noi va punem la dispozitie una dintre cele mai eficiente aplicatii in aceasta privinta, cu o gama larga de caracteristici, pentru a va ajuta sa indepliniti sarcini, cele mai multe legate de management, fara efort si stres.

    Este o suita de aplicatii cuprinzatoare, formata din module integrate pentru diverse aspecte ale administrarii hotelului, cum ar fi programul de management hotelier, de rezervare, de facturare, de receptie si de contabilitate.

    Incercati produsele software hotel oferite de noi, si afacerea dumneavoastra va atinge o inalta treapta a succesului.

    Evidente clare cu software hotel

    Programul va va permite o evidenta foarte clara a rezervarilor, a camerelor si a starii lor in fiecare moment, putand analiza usor situatia zilnica a afacerii dumneavoastra. In plus, a fost conceput in conformitate cu ultimele reglementari elaborate de Ministerul Turismului. Poate fi adaptat oricarui hotel, de marimi mai mici sau mai mari, inclusiv motelurilor, care nu aveau posibilitatea pana acum sa achizitioneze un program adecvat. Achizitionat impreuna cu Soft Restaurant S2S, veti detine toate elementele utile gestionarii activitatii dumneavoastra, deoarece, ceea ce noi va oferim este un sistem informatic eficient, sigur si complet.

    Generarea documentelor prin software hotel

    Evidenta concisa si clara pe care o veti avea va va permite sa aveti cunostinta de starea camerelor in orice moment, veti sti care dintre ele trebuie curatate, care sunt libere sau in care dintre ele au fost semnalate diferite defecte. De asemenea, aveti posibilitatea de a prelua cu mai multa usurinta rezervarile prin telefon, veti putea tine o evidenta precisa a actelor si documentelor legale, precum si emite cu usurinta facturi clientilor. In plus, veti beneficia de o evidenta clara a cazarilor si a rezervarilor. Cu ajutorul acestui software hotel pe care vi-l oferim, se pot genera toate documentele necesare, cele care tin de receptie, registrul de casa sau jurnalele. Se pot emite bonuri fiscale si facturi care includ taxa hoteliera si pot fi adaugate in mod automat apelurile pe camere, prin conectarea la centrala telefonica. Pentru a pastra o evidenta a serviciilor adiacente, va punem la dispozitie Soft Restaurant- HoReCa. In programul oferit de noi mai sunt incluse urmatoarele module: Soft Gestiune si Contabilitate Primara, Soft-Facturare si Soft Registru Casa.

  • Software sala de sport

    Desi aplicatiile software au o istorie relativ lunga, putini sunt furnizorii de programe care ofera solutii integrate in domeniul managementului salilor de sport, limitandu-se doar la o selectie de module la indemana, de ales. Noi va oferim un astfel de instrument care va va ajuta la o imbunatatire a comunicarii interdepartamentale si la sporirea eficientei in ansamblu.

    Modulele software sala de sport sunt capabile sa se ocupe de diverse aspecte pentru a derula o afacere de succes in domeniul sportului, inclusiv de contabilitate si facturare, prin conectare la modulul POS Vanzare sau la contabilitate primara, marketing sau relatii cu clientii actuali si potentiali.

    Software sala de sport - un avantaj major

    Usurinta in utilizare este considerata un avantaj major al tuturor aplicatiilor pentru afaceri, iar un software de management al unei sali de gimnastica nu face exceptie de la regula. Programul oferit de compania noastra dispune de o functionalitatea bogata si o interfata atent proiectata, asigurand avantaje competitive atat clientilor cat si proprietarilor de sala, insa in moduri diferite. In plus, costurile de salarizare se reduc, datorita nivelului ridicat de automatizare. Puteti diminua cheltuielile prin implementarea acestei solutii integrate, la preturi accesibile, care ofera o functionalitate ce acopera intreaga sfera a activitatilor si a proceselor implicate.

    Sala de gimnastica atrage astazi foarte multi tineri care vor sa fie in forma, acest lucru avand o importanta foarte mare in lista lor de prioritati. Cu ajutorul unui software sala de sport puteti atrage noi membri pentru sala dumneavoastra si va puteti gestiona afacerea mult mai simplu si mai eficient.

    Un software sala de sport usor de folosit

    Programul pe care noi vi-l oferim este usor de folosit si intuitiv, si se adreseaza tuturor salilor de sport, indiferent daca este vorba de fitness, aerobic sau Spa.

    Beneficiati de un control total asupra salii, folosind aplicatia propusa de noi, putand fi conectat la imprimante coduri de bare, casa de marcat sau cititor de carduri. Pot fi definite tipuri de abonamente, chiar si personalizate, in care sunt incluse zilele si perioada din zi in care acestea sunt valabile, perioada de valabilitate sau numarul maxim de intrari.

    De exemplu, un gen de abonament complex ar fi cel pentru weekend, care are opt intrari lunare, in perioada din zi dinaintea pranzului.

    Un alt avantaj pe care il veti avea prin implementarea acestui program, este verificarea la intrare, in mod rapid, a valabilitatii abonamentelor.

    Avantajele unui software sala de sport

    Eliberarea abonamentului sau tiparirea bonului fiscal se poate face imediat, avand totodata posibilitatea de a utiliza diferite variante de suport fizic in ceea ce priveste tiparirea lor, cum ar fi rola termica sau cardurile de plastic. Cu ajutorul unui webcam puteti atasa fotografia clientului. Versatilitatea acestui software sala de sport va poate ajuta mult in rentabilizarea activitatii dumneavoastra, prin economisirea timpului si a fortei de munca, dar si prin castigarea loialitatii clientelei dumneavoastra si chiar prin largirea ei. Va veti diferentia de concurenta prin servicii mai bune, apreciate de clientii actuali si cei viitori.

  • Software service auto

    Doar cineva care gestioneaza un atelier de reparatii auto stie cat de important este sa aiba intotdeauna piesele potrivite. Sau, daca un client are nevoie de inlocuirea unui parbriz ori cauta un set nou de anvelope? In toate aceste cazuri, trebuie sa fie pregatit.

    Noi venim in intampinarea nevoilor dumneavoastra cu o oferta de software service auto, care va va ajuta sa va derulati afacerea intr-un mod mult mai eficient si rentabil. Prin folosirea lui, clientii dumneavoastra nu trebuie sa astepte ore in sir pentru a obtine o programare, deoarece, prin sistemul pe care vi-l propunem se pot genera liste de programari pentru service, precum si notele de programare a clientilor.

    Software service auto pentru generarea devizelor

    Veti castiga o buna reputatie, prin pastrarea clientilor actuali si, cu siguranta, lista lor se va mari, deoarece acestia vor sti sa faca diferenta dintre atelierul dumneavoastra si concurenta.

    Programul de generat devize estimative se adreseaza oricarui tip de service auto, chiar si celor de vopsitorie. Cu o interfata intuitiva si profesionala, este foarte usor de invatat si de utilizat, in ciuda faptului ca este un program detaliat si complex. Devizele care vor fi generate sunt conforme cu legislatia actuala precum si cu cea a asigurarilor.

    Aplicatia Auto Deviz este completata de o serie de module, cum ar fi un calendar de programari sau diverse rapoarte.

    Cu tipul de software service auto pe care vi-l propunem veti beneficia de o serie de avantaje, care vor contribui la eficientizarea activitatii dumneavoastra.

    Compatibilitatile unui software service auto

    In primul rand veti fi la zi cu intreaga legislatie, apoi veti avea o evidenta clara a clientilor dumneavoastra, a lucrarilor pe client sau pe masini, precum si a materialelor si pieselor.

    Un modul foarte important al aplicatiei este Soft vanzare magazin auto S2S, care este un program de gestiune si de vanzare, capabil sa genereze documentele necesare la un magazin. Estre compatibil cu cele mai multe modele de scannere de cod de bare, cu cantare cu preluare automata a greutatii sau programabile, cu imprimantele cu cod de bare si cu foarte multe modele de case de marcat.

    Beneficiile implementarii unui software service auto

    Veti beneficia si de alte avantaje, cum ar fi configurarea drepturilor de acces la diferite nivele al utilizatorilor, puteti folosi casa de marcat ca imprimanta fiscala, intr-un mod foarte eficient si rapid. Puteti trimite date la distanta prin conectarea la retea, avand posibilitatea utilizarii mai multor case de marcat. Clientela dumneavoastra poate deveni una fidela, pe baza punctelor programabile, iar datorita dublului mod de lucru, back office si front office, aveti acces rapid la diferite rapoarte, fara intreruperea fluxului de vanzare.

    Cu softul de gestiune si contabilitate primara auto S2S va puteti organiza produsele pe gestiuni, raioane, categorii de produse, aceasta fiind o aplicatie completa de contabilitate primara, o solutie perfecta pentru informatizarea oricarui magazin.

    Apeland la produsele noastre software service auto, aveti doar de castigat, atat prin rentabilizarea afacerii, eficientizarea activitatii prin imbunatatirea mediului de lucru si castigarea loialitatii clientelei, dar si largirea acesteia.